وبسایت شخصی اکبرناصری

توضیح کوتاه درباره سایت

عنوان تبلیغ

رئیس اداره گاز شهرستان میانه: رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی؛ ضامن سلامتی

  • 15:16 بعد از ظهر
  • 297  بازدید
مشترکین گاز طبیعی با رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز ضمن پیشگیری از حوادث مرتبط با گاز می توانند تجربه محیطی امن و گرما بخش را به خانواده خود هدیه دهند.

مهندس اکبر ناصری ضمن بیان مطلب فوق، در خصوص لزوم رعایت نکات ایمنی استفاده از وسایل گازسوز با تغییر فصل و شروع سردی هوا اعلام کرد: نکات ایمنی استفاده از وسایل گاز سوز بسیار ساده و بی هزینه است و  با صرف زمان کوتاهی جهت چک کردن آن، می توان آسایش را برای اطرافیان و خانواده خود فراهم کرد.
وی افزود: قبل از استفاده از بخاری گازسوز بایستی از باز بودن مسیر دودکش ها اطمینان حاصل کرد و برای این کار کافیست وزنه ای نسبتا سنگین با حجم کوچک را بوسیله یک طناب از دهانه خروجی دودکش واقع در پشت بام به طبقات پایین هدایت شود، مشاهده وزنه نشان از باز بودن مسیر دودکش است.
ناصری رمز نجات از خطر گازگرفتگی و مرگ خاموش را اول کارکرد صحیح دودکش وسایل گازسوز و دوم ورود مستمر هوای تازه به محل سکونت اعلام  کرد و افزود: چک کردن بدنه دودکش متصل به وسیله گازسوز و اطمینان از گرم بودن آن نشان از کارکرد صحیح دودکش و خروج گاز co2و co به بیرون از محل سکونت است.
رئیس اداره گاز شهرستان میانه بیان کرد: مهمترین نقایص فنی در نصب دودکش بخاری شامل اشکال در نوع اتصالات، بکارگیری دودکش آکاردئونی و رعایت نکردن قطر لوله آن است.
اکبر ناصری در خصوص عوامل آتش سوزی و انفجار در منازل را عدم استفاده از بست مناسب در هنگام اتصال شیلنگ گاز به وسیله گازسوز، طول و جنس شیلنگ گاز و نشت یابی محل اتصال وسیله گازسوز قبل از شروع به استفاده از آن اعلام  کرد، رئیس اداره گاز شهرستان میانه در ادامه افزود: برای شناسایی نشت گاز می توان از کف صابون بر روی محل اتصال شیلنگ به شیر گاز وسیله گازسوز کشید، در صورت مشاهده  تشکیل حباب نسبت به رفع نشتی اقدام شود.
ناصری بر رنگ آبی شعله بخاری و دیگر وسایل گازسوز تاکید کرد و گفت: بهترین و کارآمدترین دودکش، باید یک متر بالاتر از پشت بام و اطراف آن خالی و مجهز به کلاهک H در انتهای آن باشد.

مطالب مرتبط:
لایک : 0
کد امنیتی رفرش

تماس با ما

برای ارتباط با ما می توانید همه روزه از ساعت 5 عصر تا 21 شب از طریق شماره تماس های زیر استفاده نمایید.

  • +989911433340
  • naseriakbar98@gmail.com
  • استان آذربایجان شرقی، شهرستان میانه
  • +989911433340
n

تصویر ثابت

n