وبسایت شخصی اکبرناصری

توضیح کوتاه درباره سایت

عنوان تبلیغ

رییس اداره گاز شهرستان میانه از بهره مندی بالغ بر ۹۵درصدی خانوارهای شهری و روستایی میانه از گاز طبیعی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

  • 16:39 بعد از ظهر
  • 298  بازدید

رییس اداره گاز شهرستان میانه کفت : با بهره مندی ۱۰۰ درصدی خانوارهای شهری و ۸۶ درصدی خانوارروستای شهرستان میانه از نعمت گاز طبیعی مجموعا تعداد خانوار شهری و روستای ۹۵ درصد می باشد .

اکبر ناصری در خطبه های قبل از نماز جمعه میانه ورود انقلاب اسلامی ایران به دهه پنجم پس از پیروزی شکوهمند را گرامی داشته و به ارائه گزارشی از عملکرد اداره گاز شهرستان میانه پرداخت.
وی با بیان اینکه تعداد ۲۲۱ روستا (۸۶ درصد) در شهرستان میانه گازدار شده است اضافه کرد: با بهره برداری از ۷۶ روستای درحال اجرا تعداد ۲۹۶ روستا (۹۷ درصد) از روستاهای شهرستان گازدار و همچنین ۳۴ روستای شهرستان میانه در حال طراحی بوده که بعد از پیمان سپاری و اضافه نمودن روستاهای مذکورتعداد آن به ۳۳۰ روستا رسیده و بهره مندی از نعمت گازبه ۹۹ درصد می رسد .
رییس اداره گاز شهرستان میانه با اشاره به آغاز عملیات گازرسانی از سال ۷۷ به شهر میانه و از سال ۸۴ به روستاهای شهرستان گفت: تا بحال ۸۶ درصد روستاهای شهرستان از نعمت گاز برخوردار شده اند.

ناصری به اشتراک پذیری شهری و روستایی اشاره کرده گفت: در بخش CNG تعداد هفت ایستگاه راه اندازی شده و دو ایستگاه جدید در دست احداث می باشد همچنین در زمینه گازرسانی به واحدهای صنعتی تعداد ۱۸۸ مورد واحد صنعتی گازرسانی شده و تعداد ۱۹ واحد در دست اقدام می باشد.
وی با اشاره به گازرسانی ۱۳۸ واحد کشاورزی و ۱۲ واحد دیگر که در حال گازرسانی است افزود: مشترکین خانگی شهرستان به مرز ۶۷ هزار واحد رسیده است و این رقم به صورت روزانه در حال افزایش است.
رییس اداره گاز شهرستان میانه، تعداد مشترکین غیر خانگی را ۷ هزار واحد عنوان کرده گفت: تعداد کل مشترکین شهرستان برابر با ۷۴ هزار واحد می باشد.
ناصری با بیان اینکه از سال ۹۵ دریافت پرونده های متقاضیان جدید گاز در شهر میانه به دفاتر خدمات دولتی واگذار شده و در بخش های تابعه نیز در صورت حل مشکل قطع سامانه از طریق مخابرات و اعلام آمادگی دفاتر مربوطه در آینده نزدیک این کار اجرایی خواهد شد به خدمات قابل ارائه در دفاتر پیشخوان دولت اشاره کرد.
وی، اخذ پرونده متقاضیان گاز ، تغییر نام مالک، چاپ قبض المثنی، صدور کارنامه تصحیح و کسر بدهی، صدور تسویه حساب گاز را از جمله خدمات قابل ارائه در دفاتر پیشخوان دولت برشمرد.
ناصری در خصوص میزان مصرف و پیش بینی مصرف در آینده گفت: با گازدار شدن روستاهای دورافتاده شهرستان ، میزان مصرف گاز شهرستان از حدود ۳۱۹ میلیون متر مکعب به ۳۳۲ متر مکعب افزایش یافته است که با پیش بینی های انجام شده و افزایش ظرفیت ایستگاه سیتی گیت شهرستان به ۱۳ میلیون متر مکعب افزایش خواهد یافت.
رییس اداره گاز شهرستان میانه افزود: در امور بهره برداری شاهد اقداماتی در جهت پایداری جریان گاز طبیعی هستیم که به صورت روزانه شاهد ۶ بار بازدید از ایستگاهها، رفع موارد اعلامی مشترکین شامل نشت و افت فشار۳۰مورد، نظارت بر حفاری، بازدید شیرآلات طبق برنامه، برطرف نمودن نشت زیرزمینی،تست کنتور و بررسی کنتور مشترکین، تعمیرات ادواری شیرالات و گریسکاری و روانکاری شیرالات طبق برنامه هستیم.
ناصری گفت: در امور بهره برداری اقدامات هفتگی شرکت شامل جابجایی شبکه، شابلون زنی شیرها، حذف علمکهای بلااستفاده، تعویض علمک، بررسی هیتر ایستگاهها، ثبت ارقام ایستگاههای سی پی اس و بازدید ابزار دقیق از ایستگاهها است.
وی همچنین بررسی و ثبت آمار و ارقام، ایستگاههای حفاظت کاتدیک، بررسی سیستم روشنایی ایستگاهها، بررسی کپسولهای آتش خاموش کن ایستگاهها را از عملکرد ۱۵ روزه شرکت در امور بهره برداری خوانده افزود: ارسال آمار ماهانه شبکه و انشعابات و حفاظت کاتدیک، آمار ماهانه کنتور خوانی ایستگاهها، آمار ماهانه مصرف گاز هیترها، آمار ماهانه پروانه های کار صادر شده، آمار ماهانه بوسنجی از خطوط، تبدیل شیرهای حوضچه به دسته بلند، تعویض المنت فیلتر طبق برنامه از دیگر عملکرد امور بهره برداری به صورت ماهانه به شمار می رود.
ناصری به آمار حوادث ده ماهه اول سالجاری در منطقه اشاره کرده گفت: تعداد کل حوادث در استان ۱۵۰ و در میانه ۹ مورد، تعداد حوادث CO در استان ۱۰ و در میانه ۲ مورد، تعداد حوادث انفجار و آتش سوزی در استان ۱۴۰ و در میانه ۷ مورد، تعداد مصدومان در استان ۵۵ و در میانه ۱ مورد و تعداد فوتی ها در استان ۲۲ و در میانه ۳ نفر است.

رئیس اداره گاز شهرستان میانه در واحد شبکه و انشعابات به نصب انشعابات شهری و روستایی اشاره کرده افزود: در سال جاری برای شهرها و روستاهای بهره مند تعداد ۱۲۱۰ مورد انشعاب نصب شده و تاکنون بالغ بر ۳۸۰۰۰ مورد انشعاب نصب شده و طبق پیش بینی های انجام شده تا پایان سالجاری حدود ۶۵۰ مورد انشعاب شهری و روستایی نصب خواهد گردید.
ناصری در حوزه توسعه شبکه های گازرسانی، اجرای خطوط انتقال، خط تغذیه، شبکه توزیع فولادی و پلی اتیلن اجرا شده به طول ۱۶۳۰ کیلومتر تا کنون را از عملکردهای شرکت گاز میانه خوانده به توسعه شبکه گازرسانی صنایع اشاره کرده گفت: در زمینه خطوط گازرسانی به صنایع و خطوط اختصاصی در سطح شهرستان شاهد اجرای ۳۵ کیلومتر هستیم.
وی در ادامه افزود: طبق مصوبه شماره ۸۵۰۳۲۰ مورخ ۲۶ آبان ۹۵ شورای اقتصاد و قرارداد فی ما بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی گاز ایران ۳۷ واحد از واحد های صنعتی، تولیدی و مرغداریهای شهرستان میانه در برنامه گازرسانی قرار گرفته است.
رئیس اداره گاز شهرستان میانه در پایان نصب دودکش H،اجاق گاز خوراک پزی برای گرمایش، تست نشت گاز با کف صابون، ممنوعیت نصب آبگرمکن در حمام و رختکن، بست شیلنگ گاز، ممنوعیت استفاده از لوله آکاردئونی، عدم دستکاری تجهیزات کنتور و رگلاتور، رعایت طول شیلنگ استاندارد۱۲ سانتی متری، توجه به رنگ شعله بخاری، کنترل مستمر مکش دودکش، نصب پنجره های دو جداره، نصب ترموستاتیک شوفاژ، تعمیرات دوره ای موتورخانه، نوار درزگیر، عدم بازگذاشتن پنجره ها و استفاده از لباس گرم در منازل را از موارد مصرف ایمن و بهینه ذکر نموده گفت: گاز نعمتی الهی است که باید درست مصرف شود تا برای آیندگان نیز ذخیره نماییم.
گفتنی است سامانه های ۱۹۴ پست امداد، ۲۱۹۴ اعلام کارکرد، دریافت و پرداخت قبض گاز، ۱۰۰۰۰۲۱۹۴ سامانه پیامکی و ۳۱۹۴ دریافت شکایت و انتقاد همواره پاسخگوی همشهریان میانه ای است.

مطالب مرتبط:
لایک : 5
کد امنیتی رفرش

تماس با ما

برای ارتباط با ما می توانید همه روزه از ساعت 5 عصر تا 21 شب از طریق شماره تماس های زیر استفاده نمایید.

  • +989911433340
  • naseriakbar98@gmail.com
  • استان آذربایجان شرقی، شهرستان میانه
  • +989911433340
n

تصویر ثابت

n